26 lutego 2008

Uppsal, Szwecja

"Wróciłem późno do domu z pracy jedną z listopadowych nocy (nie pamiętam dokładnej daty ale było to pomiędzy 10-15 - stym). Wróciłem około godziny 2 więc poszedłem prosto do łóżka, ale coś drażniło mnie więc nie mógłbym spać. W najpierw myślałem, że to były światła ulicy więc wstałem z łóżka, by zamknąć zasłonę.

Szybko zrozumiałem, że to nie były światła ulicy, które drażniły mnie, ale to było naprawdę, naprawdę jasne światło na czystym niebie. Najpierw myślałem, że to była jasna gwiazda lub coś podobnego do tego, ale po chwili zrozumiałem, że ta ' rzecz' ' wisiała w powietrzu, być może 300 metrów ponad autostradą w odległości 1000 metrów od mojego apartamentu. Obiekt był tak jasny, że nie widziałem jakiegoś kształtu, tylko tą kulę pulsującego światła.

Obiekt był naprawdę bardzo dziwny więc obudziłem moją dziewczynę i powiedziałem jej, że musi to zobaczyć, ale kiedy dotarliśmy do okna, przedmiot znikł. Ona myślała, że to tylko moja wyobraźnia i kazała mi isć spać. 5 minut później światło wróciło, pobiegłem po aparat fotograficzny (zrobiłem kilka zdjęć).

Ja i moja dziewczyna obserwowaliśmy obiekt przez 15 minut lub dłużej i zrobiłem co najmniej 30 zdjęć tego "czegoś" (użyłem Sony DSP-W70 7.2 megapikseli).

Wtedy to po prostu zniknęło i pojawiło się ponownie w odległości kilku mil i poruszało się tak szybko że moje oczy nie mogłyby za tym nadążyć. To pojawiło się ponownie, poruszało się na północny wschód i zaczęło podróżować naprawdę zwolnić w tym kierunku (północny wschód). Zauważ: największy port lotniczy Szwecji jest w tym kierunku, jak również jądrowa elektrownia Forsmark. (ponieważ nie mam statywu zdjęcia zrobione w nocy nie wychodzą zbyt dobrze, ale nadal wyraźnie widać obiekt na zdjęciu, ale nie jakieś gwiazdy. To daje do zrozumienia jak jasny i bliski był ten obiekt)."


źródło: ufocasebook.com

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Dla mnie to nic nowego, ze coraz wiecej osob doswiadcza widzenia UFO, czyli tzw kontaktu z ET. Bedziemy coraz czesciej to obserwowac, bo powoli swiadomosc naszej rasy otwiera sie na to co istnieje obok. Pozdrawiam Jaga