16 lutego 2008

Duch z Leeds

Michael Scheres i jego przyjaciel przypadkowo zrobili zdjęcie ducha kiedy pracowali w starym budynku Lewisa, w Headrow. Michael, powiedział:

"Zrobiło się naprawdę zimno, drżałem, to uczucie przechodziło w dół kręgosłupa. Liam, chłopiec, z którym pracowałem, zrobił zdjęcie. Duch pojawił się dopiero na nim. Liam prawie upuścił telefon. Nie mogłem uwierzyć gdy zobaczyłem to po raz pierwszy. Wierzę w życie pozagrobowe ale nigdy nie sądziłem oni że są między nami, dopóki nie widzę dopóki nie zobaczyłem zdjęcia.”

Po obejrzeniu fotografii , Michael przeanalizował historię budynku. Odkrył że w połowie XIX wieku jacyś robotnicy zginęli pod rusztowaniem. Cokolwiek jest na tym zdjęciu mogło być jednym z nich lub kimś z cmentarza. Jeden z przyjaciół Michaela wyznał że przeżył makabryczne doświadczenie.

Zobaczył jak coś wyszło z kąta na jego oczach i poczuł zimno, jednak gdy odwrócił się niczego nie było. Nie jest on jedyną osobą w rodzinie która przeżyła tego typu doświadczenie. Jego mama, Diana, twierdzi że około szóstej odwiedził ją duch jej bliskiego przyjaciela. To było kilka dni po tym, jak on zmarł.

W 2006 roku Diana zobaczyła ducha na zdjęciu z telefonu komórkowego które zrobili jej przyjaciele. .Lewis nie jest jedynym miejscem które posiada takich lokatorów .Temple Newsam Home jest odwiedzany przez kilka duchów, Opactwo Kirkstall jest nawiedzone przez byłego opata, mówi się także że zjawa pianisty gra w środku nocy w miejscowej rewii.


Richard Edwards

źródło: EP Leeds First & County

Brak komentarzy: