20 lutego 2008

Nieznane obiekty w pobliżu Nowego Jorku

"Nie widziałem przedmiotów w niebie w czasie wziąłem te zdjęcia. 22 maja 2007 roku około 10 byłem na Kamiennym Grzbiecie w Nowym Jorku. Kiedy czekałem, aż ekipa od projektowania krajobrazu przyjdzie do domu naszych klientów, czułem się jakby obserwowany. Nie myślałem o tym dużo, ponieważ miejsce, w którym byłem było domem weekendowym tego szczególnego klienta i sąsiadów. Kiedy ekipa pokazała zdjęcia (w przyblizeniu godzina 10:20) przeszliśmy na frontowe podwórze. Brałem zdjęcia jako odniesienie dla przyszłego planu krajobrazu, tego zespołu i klientów.

Kiedy ściągnąłem zdjęcia, zauważyłem na niebie dziwne obiekty. Dwa zdjęcia, które wysłałem znajdują się poniżej, obiekty na drugim zdjęciu względem pierwszego nieznacznie się poruszyły. Pierwsze zdjęcie pokazuje trzy obiekty bardzo blisko siebie, nieco później przybierają kształt idealnego trójkąta. Druga fotografia (zrobiona natychmiast po pierwszej) pokazuje spodek."
























Kliknij na zdjęcia aby powiększyć.

"Kamienny Grzbiet jest blisko Shawangunks, grzbiet widoczny jest na obrazie po lewej. Klienci żyją tylko na granicy Grzbietu Kamienia i Wysokiej Przepaści."

Opracowanie: Sasquatch

źródła i odnośniki: MUFON, www.ufocasebook.com

Brak komentarzy: